från vinterpärlor!

Baby Bash är en jättegullig mexikansk-amerikansk rappare och Frankie J som sjunger refrängen här är också mexare. I gengäld gästrappade Baby Bash på Frankie J:s cover av Aventuras "Obsesión", som dock inte är i närheten av lika bra som originalet. "Suga Suga" är dock en riktig pärla. Älskar att Baby Bash återanvänder halva sin vers eftersom den - lät bra. Så prestigelöst. Det är en av de bästa sakerna med popmusik tycker jag, upprepningen. Jag menar, när t.A.T.u. tog över världen med refrängen "All the things she said, all the things she said, running through my head, running through my head, running through my head", det är underbart. Eller när Håkan Hellström rimmade "Du måste vara sjuk" med "sjuk sjuk sjuk", det är liksom både slappt och genialt på samma gång (även om jag är trött på just den låten). Eller när The-Dream lät Rihanna ta över världen med upprepningen av, inte ett ord, utan en del av ett ord: "Umbrella" blev "ella ella", som blev en ännu mindre beståndsdel, en stavelse, "e e e". Man skulle nästan kunna kalla det för språklig atomklyvning, i just det fallet. Men nu babblar jag iväg. Jag ville egentligen bara säga: lyssna på den här softa låten.