fan vad fint

Publicerat i: Allmänt
http://www.gradvall.se/artiklar.asp?entry_id=416
Det är nästan läskigt hur lik jag är Jan Gradvall. Vi som aldrig sa hora, eftersom vi var hemma och läste Jan Lööf, och sen började vi köpa skivor, och sen glömde vi bort allt annat.
#1 - - Peter:

Önsketänkande?

#2 - - Nicholas:

Nja, jag menar inte framgångs- eller begåvningsmässigt, men nördmässigt är vi ganska lika.

#3 - - matti alkberg:

Jan Lööf! Kanske Bellman kommer i nästa då? Fast han gjorde ju inte den själv, förstås. Min favorit är annars Ta fast Fabian.

#4 - - gustav:

ville är en så jävla bra serie. sjukt bra att den ges ut igen.

#5 - - Nicholas:

Eller hur! Jag älskar Ville. Inte minst pga Norgehatet och för att utomjordingen ser ut som Carl Johan de Geer.

#6 - - gustav:

de geer är ju utomjording så naturligtvis.

#7 - - max:

så jävla begåvad e väl inte jan gradvall. Jag läste recensionen av reasonable doubt som finns på hans hemsida, tyckte inte alls den var on point.

#8 - - Stor stilistik:

"Jag har laddat ned oerhört många dåliga QuickTime-filer från Dylan konserter, filmade av någon som sitter på the nose bleed section i Boston"