yo mama

Publicerat i: Allmänt
Sommaren var konstig för mig, inte bara för att jag hade ett fefft jobb, inte badade i Sverige och inte åt kräftor en enda gång (alltså jag är inte emo, det var ju vädrets fel), utan också för att jag inte skrev någonting för Digfi på hela sommaren. Hur gick det till? Hur som helst, jag är tillbaka nu med en artikel som - som vanligt - blev längre än vad jag hade tänkt. Det är en utförlig topp10-lista med hiphopens bästa mammalåtar. "Vänta nu, ÄNNU en artikel om föräldrar i musiken?" Vad kan jag säga, har man sett en massa Bergman och lyssnat på en massa hiphop är man väl fucked for life. Länk: http://www.digfi.com/default.aspx?id=11151
#1 - - osso:

Vad har du emot 2pac då? I övrigt en fin lista.

#2 - - osso:

Haha, av någon anledning missade jag nummre ett. Numera är det en väldigt fin lista.

#3 - - Nicholas:

Vore tjänstefel att skriva om mammalåtar utan att nämna 2Pac.

#4 - - Sternum:

och din artikel om Emily Mc William´S Desert Band -
http://www.digfisongs.com/Default.aspx?page=vartist&VId=11109 - helt underbar, som en bal på slottet! Varför så blygsam?