frida hyvonen

Publicerat i: Allmänt
frida hyvonen
Jag älskar Frida Hyvonen. Kan'te hjälpa're. Fett konservativ och helt underbar musik. Jag recenserar hennes nya skiva för digfi här: http://www.digfi.com/default.aspx?id=10331 

UPDATE: nu har jag fått en bildbyline på digfi, jippi! Jag ser lite bister ut, men skit samma. Ett litet steg för människan, men ett stort steg för mänskligheten. Haha.
#1 - - Annika:

Alltså det här fotot. Det är ju Marit Bergman till höger och Jenny Wilson (tror jag) till vänster om Frida. Men vem är det som är längst till vänster?

#2 - - Anonym:

HyvÖnen väl?

#3 - - Annika:

Nä, hon är ju andra från höger.

#4 - - CM:

Tror inlägget syftade på stavningen som jag också undrar över. Tjejen till vänster har uppenbarligen inget med dem andra att göra eftersom hon inte använder samma läppstift.

#5 - - carro:

red lips district.

Asså sist jag träffade marit, på afterwork, snodde hon min nyinköpta hårklämma. typiskt rockstjärnor.

#6 - - Annika:

Hehe, vore ju kul om hon inte har nånting med de andra att göra. Mitt i all champagneyra sneglar Frida åt Tjejen Med Annorlunda Läppstift och har en "who the fuck is that?"-min.

#7 - - Anonym:

det är miss twiggy från doktor kosmos.