Såg nyss valduellen. Sopranos spelade jag givetvis in, ska se det imorgon (vilken FANTASTISK säsong det varit hittills! Bara Meadow som är ointressant).

Det smärtar mig att säga det, med Göran Persson var inte lika vass som vanligt. Han var bra men inte lika förkrossande övertygande som han brukar. What's up med att börja prata om tandvård när det gäller arbetslösheten, liksom. Och han var märkbart skakis när han hade sitt slutanförande, det märks att han är seriöst orolig att han kommer att förlora valet.

Fan också. För det var en viktig debatt, och jag vill inte att mr conehead ska plocka mer poäng än vad han redan gjort. Ärligt, jag är seriöst rädd att de borgerliga ska vinna. Hade jag inte varit det så hade jag lätt röstat på FI - jag är så för kvotering så det FINNS inte. Men jag vågar inte rösta på dem annat än i kommunal- och landstingsvalen. Det här är alldeles för viktigt.

Istället får det bli Miljöpartiet. Av en väldigt enkel anledning: de har den bästa migrationspolitiken. Om du frågar mig så är segregationen det värsta och mest pinsamma med Sverige. Märkte ni också att under evekueringen från Libanon så pratade alla medier om SVENSKARNA som var i Libanon, fast man då först och främst syftade på svenska medborgare med libanesisk bakgrund? Tack, äntligen! Det var fan första gången någonsin. Man kan jämföra med USA när alla italienare och judar blev AMERIKANER så fort de steg av båten. Och det var över hundra år sen! Shit alltså. Anyways, jag blev imponerad när mp tog strid för asylrätten förra hösten. De vann mitt förtroende. Barbro Holmberg är fruktansvärd, jag var på ett föredrag som hon höll en gång om social turism, det var läskigt hur mycket hon trodde på den skiten själv. Shit alltså. Annars gillar jag sossarna. Faktiskt. Hellre ett maktfullkomligt och självgott parti än en conehead som vill göra det svårare för de utslagna att få bidrag. Word LIFE!

#1 - - Tennisspionen:

Ord.