k *ä*n*d*i*s

Publicerat i: Allmänt
Annika,
vet du att det står om oss i förra DnNpastan? Jag läser ju inte DN, så jag vet aldrig sånt. Men så va fan, hitta jag en gammal på ett kafé precis, från i fredas.

Det står att 90-talet är här i gen och som bevis på det är att Annika Flynner har återuppstått. Vafan ska man säga? Vem är 90-talet? 

PS. Mena ej att ta uppmärksamhet fråm ditt inlägg, det var jättebra. ärligt.
#1 - - Annika:

Hela den här "90-talet är tillbaka"-grejen är så fånig och krystad, för det är helt enkelt inte sant. Jag tycker att det popkulturella klimatet vi lever i nu känns jävligt långt från 90-talet. Och att den här bloggen heter som den heter har ju att göra med en viss attityd, snarare än unken Pop-nostalgi.

#2 - - Annique:

A ja, Annika, jag skiter i vilket, jag är bara glad att vi är kändisar.

#3 - - Anna:

Annikor jag älskar er. älskarälskarälskar.
skriv mer nu. dont stop. jag får aldrig mer skratta annars.

#4 - - Treno:

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com