Årets jullåt är "Can't forget about you" med Nas och Chrisette Michele. Den tindrar. (Plus att en Nat King Cole-sampling automatiskt får en att tänka på den där scenen i "In the mood for love" där de spelar hans "The Christmas song" - ljuvligare/juligare kan det ju inte bli.) Jag har skrivit en recension av Nas nya skiva till Digfi men den har inte lagts upp än... stay tuned.

Jag sticker imorgon och kommer inte hem förrän på onsdag, så det blir nog inte så mycket Annika Flynner i jul. Kanske nyttigt för oss alla. Jouyeux Noël, tous le monde! Även du, T-Bag! Et tu, Goesta! Förlåt för att jag var dum, baserade min åsikt på några grejer du skrev för länge sen, men nu har jag läst mycket mer och gillar dig mycket mer. Ska ändra i den där listan.
#1 - - Stefan Nilsson:

Jag lyssnar på Ne-Yos "Home", och massa annat. Low, Phil Spector, The Beach Boys, etc. Nu ska jag dricka julmust.

#2 - - Treno:

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com