drar en fuling

Publicerat i: Allmänt
Jag intervjuade Afasi & Filthy, Paragon och Henok för ett tag sen, idag kom det i nya Nöjesguiden. Om ni dör av törst och inte har en deppig galleria i närheten så finns den på "nätet": http://www.nojesguiden.se/artikel/svensk-rap-talar-ut

Får alltid dåligt samvete när jag förvandlar bloggen till reklam för saker jag skrivit såhär. Fast man kanske inte ska få det. Jag menar, jag gillar ju Emil Arvidson och hans blogg är så till 90%, why not, det är rätt praktiskt för läsare som inte pallar jaga runt i alla tidningar. Post-publicerings-post. (Alltså inte post-post utan bloggpost.)

(Hjälp, nu fick jag en tvångstanke att rimma allting på "post". Ska inte göra det. Lovar.)

(Johannes Brost.)

(Kompost.)

(Mozt the Bosst.)

(Rooost...) (Riiight... alltså.)

(Say whost?)

OK, fost. (Fuck it alltså.)