yeah

Publicerat i: Allmänt

Gjort idag:
- blivit jurist;
- sprungit ett ärevarv genom Lundagård med Chairmen of the Boards "I'm on my way to a better place" i hörlurarna;
- blivit bjuden på lunch av tidningen Opus och fått jobb;
- flyttat två soffor, två sängar, en byrå, en bokhylla och ett bord ner fyra trappor och upp en trappa (och det var inte ens mitt!);
- delat en flaska champagne med tre fina människor och skålat till göttiga slagord som "en för alla, alla för en" och "liberté, égalité, fraternité"; samt
- ätit en volymburgare och sagt farväl till Malmö.
#1 - - gustav:

grattis!

#2 - - jakob:

grattis till allt men att säga färval till malmö hade jag aldrig klarat..

Världens bästa stad.

#3 - - Nicholas:

Tack guys! Malmö är göttigt på många sätt. Men nu flyttar jag till Stockholm och det blir förhoppningsvis ännu göttigare.

#4 - - matti alkberg:

Grattis. Grym mustasch. Men ska du skriva eller advokata på Opus? Eller fick du jobb någon annanstans?

#5 - - Anonym:

+ 1 om mustachen. ser ju ut som ett tredje ögonbryn, fast över munnen.

#6 - - Jeps:

You look like alladin

#7 - - Nicholas:

Ska skriva för Opus. Advokat? Hjälp!

#8 - - matti alkberg:

Hahahaha. Ok. Jag bara tänkte jurist/advokat etc. Och vad har jag med det att göra egentligen?

#9 - - Nicholas:

Jag uppskattar din nyfikenhet, det är inte det. Liksom Goethe, Schumann och Matisse hoppas jag att jag slipper JOBBA som jurist.

#10 - - Indietaliban:

Sellout!

#11 - - Karin:

Grattis Nic! Kram

#12 - - Woody:

"Goethe, Schumann och Matisse" -some company, men du glömde en till som gör något outstanding utöver sin law degree: Barack Obama!

#13 - - D. Beckham:

Om att skryta: ber Zlatan om ursäkt för att han kämpat in ett mål? eller Stefan Holm för att han tog guld i förra OS? - Nej, de har genom hårt arbete förtjänat sina vinster! Så också du! Well done!