Jag har fått fyra recensioner av min bok hittills! Först (söndag 12 februari) kom Expressen, en recension som var ganska kritisk, det var inte så kul. Man kan läsa här.

Men några dagar senare (onsdag 15 februari) kom en jättelång och jättefin recension i P1 Kultur, av Magnus Lindman, jag blev väldigt glad då! Man kan lyssna här:



Några dagar senare, lördag 17 februari, kom en väldigt kritisk recension i Svenska Dagbladet. Recensenten verkade vilja ha en annan bok än den jag skrivit, att jag antingen borde ha hållit mig till ett litet ämne (typ Beethoven) eller skrivit mer musikteori. Jahapp. Man kan läsa här om man känner för det.

Dagen efter kom dock en JÄTTEFIN recension i DN skriven av Göran Greider. Jag blev så himla glad! Är fortfarande glad :) Så fett att få tummen upp av en hjälte. Tack Göran. Här kan man läsa.