Jag är så glad att så många uppmärksammar min bok! Här är några grejer som jag inte postat på bloggen tidigare:
 
Dagens Nyheter, söndag 22 januari (om det är svårt att se hela bilden, klicka här så öppnas den på en egen sida)
 

Dagens Nyheter, fredag 27 januari
 
Jag blev intervjuad av Linnea Wikblad i "PP3" i Sveriges Radio P3, tisdag 24 januari - lyssna här!
 
Etc Göteborg, lördag 21 januari. Om det är svårt att se hela bilden, klicka här så öppnas den på en egen sida. (Sorry för det konstiga formatet, jag fick den här bilden av mitt förlag som har fått det genom någon avancerad digital tjänst som söker på deras författare och titlar... Etc har inte lagt upp artikeln på sin hemsida tyvärr.)
 
 Filter, februarinumret 2017
 

P5 STHLM, fredag 27 januari (lyssna här)


... och vid samma tillfälle spelade P5 STHLM in en liten film med mig där jag fick prata om tre verk.

Och sist men inte minst: för ett par dagar sen var jag med i "Breaking news" på Kanal 5 med Filip & Fredrik. Nu handlade det inte specifikt om min bok, utan det var en liten debatt mellan mig och Agneta Sjödin om Sting och Polarpriset (en av oss var för att han fick det, en av oss var emot), men Filip & Fredrik nämnde i alla fall boken när de presenterade mig, så det kändes kul! Man kan kolla här (om man spolar fram 28 minuter och väntar tills reklamen är slut).


Kommande grejer: 
- intervjuer i ICA-Kuriren och Mitt i-tidningarna, kommer att publiceras de närmaste dagarna
- intervju i P1 morgon, tisdag 14 februari
- författarsamtal på Stockholms stadsbibliotek, 23 februari kl 18:00
- författarsamtal på Hedengrens bokhandel i Stockholm, 9 mars kl 17:30
- författarsamtal på Akademibokhandeln i Uppsala, 4 maj kl 19:15