De spelar en nedkortad version av låten, men ändå fint klipp. Nice att Letterman kutar fram och vill skaka hand med Burt Bacharach så fort de slutat spela :)

Från sommarskrud och visst är det en härligt vemodig sensommarvibb i detta mästerverk till låt. Det är sista spåret på albumet "Painted from memory" men den första låten som duon gjorde ihop, en komposition som växte fram via faxkorrespondens, flera år före The Postal Service. Åh denna skiva, den betyder så mycket för mig. 90-talets bästa album? Förmodligen. Den kom in i mitt liv hösten 1998 när jag skickade in en insändare till Aftonbladet Puls, alla som fick insändare publicerad där fick en skiva hemskickad, och jag ville ha "Mos Def and Talib Kweli are Black Star" som hade annonserats, så jag blev lite småbesviken när jag istället fick Elvis C & Burt B are Old White Star. Men jag lyssnade på skivan och väldigt snart tyckte jag att den var amazing. Än idag förknippar jag den med att ligga på min säng i mitt pojkrum, läsa Göran Tunströms "Maskrosbollen" och lyssna på skivan om och om igen. Good times. Men det är inte av nostalgi som jag säger att det är 90-talets bästa album, det är helt enkelt ett fantastiskt popalbum, så bra melodier och texter, så utsökta arrangemang, en så vacker och egen ton rakt igenom. Jag skickade för övrigt raskt in en insändare till och fick Black Star-skivan en vecka senare, så slutet gott allting gott.