Hej! Här kommer två byggstenar i det vidriga babelstornsbygge som är mitt personliga varumärke. Just nu granskas Annika Flynner av myndigheterna för otillbörligt gynnande av en viss Nicholas Ringskog Ferrada-Noli. Jag kommer befinna mig i Schweiz eller Argentina när beslutet kommer. Hur som helst!

1) ikväll spelar jag och Petter skivor på Landet i Telefonplan. Det blir tredje gången gillt för vår klubb ANIMAL LOVER, en stor succé måste jag ändå säga, dansgolvs-wise. Vi spelar indie, R&B och rap, och om du befinner dig i Stockholm ikväll tycker jag att du ska komma förbi! Det är öppet till kl 1. Här är evenemanget på facebook.

2) jag jobbar på Sveriges Radio nu, det är toppenmysigt vill jag lova. Igår kväll var jag med i Musikguiden i P3 och snackade om tioårsjublierande Service, det halvt övergivna stallet för artister som The Embassy, The Tough Alliance, Jens Lekman och Studio (R.I.P.), det var kul! Även om vi aldrig hann spela TTA:s cover av "Mine was real" som jag tolkar som ett avskedsbrev till Service-bossen Ola Borgström. Lyssna här!

Åh Service <3

#1 - - Anonym:

Todd!