Älskar att få uppslag! Förlåt. Ge mig det. Jag är fattig och frustrerad. Den ömhet jag är värd.

Lorentz & Sakarias "Himlen är som mörkast när stjärnorna lyser starkast" är ett av årets allra bästa album. Gud vad jag har lyssnat på det och gud vad jag älskar det. Förra veckan gjorde jag en lång intervju med Lorre och M-punkt för Etc Stockholm, det blev en riktigt lång intervju. Vi satt och snackade i två och en halv timme, och när jag sedan transkriberade allt blev det 15 sidor i Word! Allt fick givetvis inte plats i artikeln, och jag kanske släpper några "bonus beats" här någon gång som jag gjorde med min stora Håkan Hellström-intervju häromåret... vi får se... men den text som publicerades i tidningen kan ni i alla fall läsa här (versionen på hemsidan är faktiskt lite längre än den som publicerades i papperstidningen). Enjoy! Och lyssna på skivan om ni inte redan gjort det.