En liten ordvits. Det var bara det.
#1 - - Anonym:

R.I.P.
Blogvärlden
1998 - 2008
"Ett årtionde av blandade känslor"

#2 - - Stefan Nilsson:

Så, bloggvärlden får nästa år på sig också? Givmilt!

På tal om bloggtokar, Sara Martinsson är kanske snäll men jag vet inte varför men jag tycker hon är himla irriterande. Kanske är det allt hennes snack om bloggar hit och hypar dit som är så sunkigt, som gör att hon är som spikar för mina öron.

#3 - - Jessica:

Jag har inte reflekterat över huruvida Sara Martinsson snackar mycket om bloggar osv, möjligt att hon gör. Men i allmänhet tycker jag det är jobbigt när musikjournalister pratar för mycket hype och bloggar. Jag bryr mig inte så mycket om ifall en artist är hypad eller inte, det är i så fall intressantare att veta vad journalisten själv tycker. Hellre personliga åsikter än referat av vad andra tycker.

#4 - - DD:

Sara Martinsson, who dat? Är det kvinnan som skrev pü Cricket back i stenüldern?

#5 - - Stefan Nilsson:

Sara Martinsson är ju programledaren för P3 Pop!

#6 - - Nicholas:

It's whateva. Jag önskar att P3 inte fanns, då hade jag varit mer peppad att lyssna på radio. Tänk en eterns oligarki med bara P1 och P2, 100 % kvalitet, det hade varit fint!