Wassup. Kom hem från Oxford i morse, det var underbart där. Tyvärr hinner jag inte berätta så mycket om det, eftersom jag ska gå och lägga mig nu, gå upp klockan tre och några timmar senare sätta mig på ett plan till Sicilien. I'm international, bell-ringing, down town swinging. Hur som helst, tre insikter från Oxford:
* att åka punt längs the Cherwell en vacker junieftermiddag kan vara det bästa denna jord har att erbjuda
* Pimm's & lemonade är fruktansvärt gott, smakar som Trocadero = dryck för barn = dryck för mig
* The KLF:s videos är FRUKTANSVÄRT roliga.
#1 - - Stefan Nilsson:

Jag står inte ut med Sara Martinssons P3 Pop! Ta tillbaka Hannah Fahl, eller någon klon av henne.
Pimms är gott, lite kryddigt, svårt att bli full på dock. Väldigt svårt. Fast man dricker ju inte bara alkohol bara för att bli full bla bla bla bla.

#2 - - caroline:

Nicholas, när kommer du hem?
ska du
bo i sthlm i höst? ring mig.

#3 - - S.R.V.:

Ever tried Baby Champ? Also for kids.

#4 - - motherfakka:

KLF är och förvar bland det finaste England hade.