kort inlägg

Publicerat i: Allmänt
Jag misstänker att ju mer jag skriver, desto mindre pallar folk läsa. Very well, idag ska jag keep it short. Tänkte bara meddela att man kan läsa min recension av Concretes nya på Digfi idag - http://www.digfi.com/default.aspx?id=10693 - samt leverera en liten lista.

Topp 3 sjukaste, inte-så-jävla-okej rhymesen någonsin:
1. "Don't they know my nigga Gutter fuckin' kidnip kids / Fuck 'em in the ass, throw em over the bridge"
(The Notorious B.I.G., What's beef)
2. "I got blood on my hands and there's no remorse / I got blood on my dick cause I fucked a corpse"
(DMX, Bring your whole crew)
3. "Been pissing on whores long before R Keezy / We number one stunnas like Baby and Weezy"
(Boot Camp Clik, Whoop his ass)

Yikes alltså.
#1 - - P:

Big L:s "if I catch AIDS I'm-a start rapin' bitches" då?

#2 - - Annika:

Ja du, den är en klar fyra.

#3 - - Ice Cube:


You see I'll fuck you to death and then I'll dump the body

#4 - - Anonym:

With my boy Too Short
See he quick to grab a bitch by the throat
And slam her ass cram her ass
With a fat dick cus she's a trick bitch

#5 - - mx:

Jag måste tillägga att även fortsättningen på whats beef-rimmet låter jävligt kul, ...fuck 'em in the ass throw them over the bridge, that's how it is.

helt konstaterande

#6 - - Anonym:

matter-of-factedly

#7 - - matti alkberg:

det var en bra concretes-recension. du borde ha en egen tidning. du, andres och sara martinsson skulle skriva allt i den. eller i alla fall bestämma allt i den.
fick nya sonic i dag. skrev lite om den nånstans.

#8 - - Annika:

Tack Matti!!! Snällt sagt.