woody om allen

Publicerat i: Allmänt
Shiiii, så lätt jag hade gjort den intervjun med Woody Allen bättre....Jag är sveriges numero uno Allen-kännare. Jag antar er alla att utmana mig! I dare you! I double-dare you!

"You could do less movies?!" frågar kulturhunken på Kobra med en piss-konstruerad upper-stiff-lip.

VA??? Va fan är det för fråga? Är det ens en fråga?
#1 - - Annika shorty:

Annika, var det inte vi som skulle ha en vit månad? Varken du eller jag är särskilt bra på att hålla tillbaka dissarna...

#2 - - Jörgen Lundmark:

Jag tycker att snubben som leder Kobra borde bestämma sig för om han ska ha en mustasch eller inte. Nu har han haft en jävla halvmesyr i två år. Ta ett beslut mannen.

#3 - - Annika:

Det är inget fel på Kristofer Lundström utssendemässigt. Han ser ut som en kulturkarl. Det är inget fel på honom på andra sätt heller, bara det att petit moi, JAG, skulle inte fråga just DE frågorna i DET HÄR sammanhanget, intervjua Woody alltså.
Jag skulle fråga typ: är du rädd för att göra svarta drama-filmer, varför var du så bra i början av 90-talet, varför vägrar du kalla dig intellektuell fastän alla andra gör det, tycker du om base-ball på ritigt, har du kommit över Mia Farrow/ Diane Keaton osv osv osv!!!!