mode 2

Publicerat i: Allmänt
Jag  har ett problem:

jag vill både ha page och långt hår.

kort page är jättefint och så modernt nu.

men samtidigt känner jag mig så ful och okvinnlig när jag klipper av mig håret. Nu är det väldigt vackert, smått svallande, någon våg.  Lite som en filmstjärna.  Jag funderar på att aldrig klippa mig, utan bara punda på att att ha vackert hår.

Fast samtidigt vill jag ha modern page.
#1 - - Chrille:

allt klär en skönhet

#2 - - ciao:

och inget klär en ful

#3 - - Lia:

Mäh page är ju jättekvinnligt, finns inga killar med det. Långt hår känns bara...ute.

#4 - - Annika:

Jag är tjej godammit

#5 - - Anonym:

Page hade man väl för hundra år sen? Funkar INTE nu. hallå

#6 - - anna:

jag har samma djupa problem. Jag kastas mellan min önskan att ha en mörk fransk page men mina romantiska lockar protesterar dagligen. vad göra?