Oj. Jag älskar Emil Arvidsson! Han var underbar DJ igår. Det är något med de  The Rumble. Som när Kilotin eller Random var här och gästade. Jag minns hur jag kände hur älskade Sebastian Suarez Golborne på samma sätt.
Jag stod längt fram vid dj båset hela kvällen igår, som en kille. Och för första gången kan jag förstå indie-teckno diskussionen i praktiken. Jag ser den kärleksfullt nu. Det är fortfarande  Killar -  indie-proffesorer som  står längst fram/ dansar. De är autister, hi-fi-killar, kvinnohatare eller trevliga. Jag hatar dem på ett sätt, men samtidigt ser jag det hela genom en kärleksfullblick, samtidigt omfamnar jag det hela med ett fniss. Det är samma sak som det alltid har varit. Besserwissrar längst fram. Men det är gulligt.
Men alltså Jag_Älskar_Emil:Arvidsson:   /trots tomma blickar från hans dj-set (de andra killarna som var med) metalliskt stirra rakt fram ------normalt. Normalt å va kille.


Fuck. PS jag har näsblod nu. första gången.
#1 - - ulfboresten:

Apropå Emil Arvidsson, vad hände med parfesten med dig som femte hjulet?

#2 - - emil:

gött. de var väldigt fina längst fram tyckte jag. och kram.