Jag har ingen att imponera på längre. Jag har nått alla  mina personliga mål i personer som ska bli impade. Jag har för fan till och med intervjuat Horace Engdahl. I morse räknade jag hur många jag känner i mediasverige, mer eller mindre, alltså, hur många mediamakthavare som är under 30 och lite över. Jag känner nog tolv.  Eller ärligt jag pallade aldrig räkna, jag gissar på tolv, men det är nog 30.
Ok, det finns kanske en jag skulle vilja imponera på och det är jämo, Cleas Borgström. Men skulle jag verkligen vilja att det uppstod sweet love? Ja, tyvärr, så dekadent är jag, att jag svarar  tyvärr ja på den frågan.

Jag är så jävla på dekis. Jag behöver mål. Någon jag kan imponera på. Ett intresse. att träna och bli snygg är ett intresse, men jag undrar finns det egentligen något annat som verkligen betyder nåt? Någon som betyder nåt?

/Carrie Bradshaw