T- BAG!

Publicerat i: Allmänt
Jag vill be om ursäkt till Tobias Hansson, om du googlar på ditt namn och kommer hit tro inte att vi hatar dig, jag vet inte vem du är, någon började kalla dig T-Bag det var kul. Det var inte jag som skrev inlägget nedan, det var den yngre Annika, hon får lära sig att även mediamänniskor kan bli sårade.
Jag förespråkar ju en mer regelmässig pressetik fylld av ansvar och civilkurage. obs! detta är inte ironi.


De jag verkligen tycker är dåliga kan jag inte skriva här, men ok du kan få  3 namn så du fattar att jag menar allvar:

1. Hemlig, avslöjas inom kort
2. Fredrik Virtanen
3 Höger-mongot Skugge
4. Nathalia , fast vet ej iofs, bara läst nåt skit ngn gång, hon kanske är bra.

Men ettan är en brandfackla jag snart ska slänga in i elden.
#1 - - Margret Atladottir:

släng facklan! släng den! ANNIKA!

jag vrålar bokstavligen av skratt när jag tänker på att jag myntade smeknamnet t-bag till tobias hansson. jag älskar mig själv, jag är ett geni.

puss!

#2 - - ribs:

men tobias, du har ju baktalat både mig och margret inför våra vänner? marcus joons? david åström?

#3 - - Margret Atladottir:

T-bag, "hade knappt en aning om er existens"

well, så långt ska vi väl ändå inte gå!

#4 - - T-BAG:

annika flynner, kan du inte vädra mer skit i din underbara blogg. som t.ex vilka som knullar vilka i mediavärlden? nu när elit är på dekis behövs ett nytt forum för skitsnack.

tack på förhand.

#5 - - Tobias:

Rebecca, ta detta på mailen istället. För Guds skull.'
[email protected]

#6 - - T-BAG:

det stavas Rebecka för guds skull!

#7 - - ribs:

kn