JAG HATAR MQ-REKLAMEN!!!!! Nej, alltså jag HATAR  MQ-reklamen!!!!!!!!!!!!!!
Och fast jag vet att det är fett överspelat och att den nu har vunnit i och med att jag skriver om detta livsinskränkande övergrepp som  hånar mig från varenda jävla pelare till och med på motorvägarna i Sverige, det är sooooo for years ago. men, fan jag vill dö!!!!
Jag klarar inte av leva i det här landet när jag ser den och blir påmind om att jag just är här med den där jävlja reklamen och  inte har råd att flytta någon.stans. Så jävla äcklliga King-magazine äckliga jävla chef och plaina, fula Ebba von Sydow. Hon är exakt min förebild för hur jag INTE vill se ut. Jag vill dö.
Fy fan MQ!!!! Du gör mitt liv så jävla oglamouröst!!! Ta lite ansvar.
NI som gör dden, ärligt talat, kan ni ärligt se er själv i spegeln och möta er blick och veta att : "ja, det var jag som föreslog King-redaktören! "Detr var jag som mjölka en redan mager kossa och tänkte, varför inte? vi kör på den en säsong till, vinnande koncept osv...."  visa llite självrespekt, tack, reklamsverige.