Annika, hur fan kan du???

jag hatar Hot Chip.

Hatar P3.

Hatar Män. Hatar maskerad rock. Uäärrrk!!!

Fy fan. Jag var så glad när du inte gillade dem. så jävla sura jävlar. gå ha ett tråkigt parförhållande med nån fotomodell istället, det är ju det ni vill, brittiska rockscenen!  MAKES ME SICK!

Ärligt talat Annika, vafan har hänt, sluta fjäska. Skriv om det du är bra på istället hip-hop,  crunk och allt det.
JAG ÄLSKAR CRUNK MER ÄN LIVET JSÄLVT.
DET ÄR LIVSBEJAKANDE.
HOT-CHIP BEJAKAR BARA MANLIGT STÅND OCH DÖDEN.

och vad hände med the jazz, calypso och allt det där gamla du älskar? LÅt inte de jävlarna ta dig Annika.
don't beleive the hype!!!

#1 - - rebecka:

"hot chip bejakar bara manligt stånd och döden"
hahahaa åh fyfan vad roligt, jag älskar när du skriker! fast jag gillar hot chip också, även om dom kanske är lite torra ibland. jag hoppas inte att dom får knulla.

#2 - - rebecka:

.... MANLIGT STÅND OCH DÖDEN!!!!!!!!!!!!!!!
hihi

#3 - - påskharen:

hoppas ni aldrig får knulla. fittor...

#4 - - rebecka:

en fitta får alltid knulla